• Fix fisheye-effect en stabiliseer trillende video zonder kwaliteitsverlies.
  • Ondersteunt populaire formaten zoals MTS, MOV en MP4.
  • Ondersteunt 4K action cam videobewerking.

De Commissie heeft de Raad een verzoek om de Raad van ministers van Financiën en Financiën van de Raad van Ministers van Financiën van de Europese Gemeenschappen van Financiën van de

avatar

May 27, 2024

Eerder dachten de meeste actiecamera-kopers aan GoPro als hun eerste voorkeur voor investering. De redenen achter zijn brede populariteit waren ongelooflijke videokwaliteit samen met klassieke controle mogelijkheden. Maar de trends zijn nu aan het veranderen met zoveel potentiële concurrenten op de markt. Een van de grote namen op de concurrentielijst is SJCam vanwege zijn hoogwaardige aanbod op het gebied van videokwaliteit en hardware-ontwerp. SJ6 Legend is een van de meest potentieel gelanceerde camera's van SJCAM; het kan beelden vastleggen met scherpe details in een betaalbare prijsklasse. Als je van plan bent om een nieuwe actiecamera te kopen voor je avontuurlijke sportbehoeften, bekijk dan de volledige recensie-informatie over SJ6 Legend om te controleren of het aan al je behoeften kan voldoen.

Specificaties:

Item

SJ6 Legend

Recensieprijs 159 USD
Chipset Novatek 96660
Beeldsensor 1/2."16Asonic 34120
ENS ENS F = 3mm; = 2,5; A..166° breedhoek
8 83g (met batterij)
ISPlay 2 "Ouch creen op de achterkant
1 "Ront creen
Quivalent Uto, 100, 200, 400, 800, 1600
Witbalans Automatisch / Bewolkt / Daglicht / Gloeilamp
Afstandsbediening Ondersteuning
Audio Microfoon en luidspreker (mono) uitgerust; Ondersteuning voor externe microfoon
Formaat Foto: JPEG;
Time-lapse IDEO: /1s/2s/5s/10s/30s/60s/60s/60s/
Elf Imer:/1s/2s/5s/10s/30s/60s/60s/60s/
Aangezien de vervoer van de I-ion-opladbare attery 1000mM
EmoryCity in Germany Geen intern geheugen, Ax. 128112811281128112811281128112811281128112811281128112811281128112811281
Onnectivity & orts INI ORT
T
Lot ARD;
Wi-Fi
Beeldresolutie 16MP 4608*3456;
14MP 4320*3240
12 MP 4032*3024
10MP 3648*2736
8MP 3264*2448
5MP 2592*1944
3MP 2048*1536
2MP HD 1920*1080
VGA 640*480
1.3MP 1280*960
Framesnelheid 4K( 4:3 ): 2880×2160 24ps
2K: 2560×1440 30FPS
1080P: 1920×1080 60fps
1080P: 1920×1080 30fps
720P: 1280x720P 120fps
720P: 1280x720P 60fps
720P: 1280x720P 30fps
VGA: 640×480 240fps
Andere functies Continu opname: UIT / 3 p/s / 5 p/s / 10 p/s
Automatische opname: UIT / 3s/ 5s / 10s / 30s / 60s
Bewegingsdetectie: Uit / Laag / Gemiddeld / Hoog
Loop opname: UIT / 2 min. / 3 min. / 5 min.
Scherpte: Sterk / Normaal / Zacht
Voordelen Nadelen
Deze klassieke actiecamera is ontworpen met ingebouwde Wi-Fi-ondersteuning voor eenvoudige externe verbinding. SJ6 Legend kan geen goede opname resultaten leveren bij weinig licht.
De speciale app maakt het veel gemakkelijker om de camera te bedienen met een smartphone. De opties voor het aanpassen van de framesnelheid zijn beperkt.
De bouwkwaliteit is absoluut aantrekkelijk met perfecte plaatsing van de LED's.
Het biedt een gebruiksvriendelijke navigatieopzet met een eenvoudig bedieningsmenu.
Het 2 inch touchscreen is zeker een extra pluspunt.

Ontwerp en gebruiksgemak:

sj6-action-camera

Je zult de SJ6 Legend action camera mooi verpakt vinden in een grote doos die veiligheid biedt tijdens het reizen. Zodra je de doos opent, zul je zeker een geweldig gevoel hebben bij het vasthouden van een stevige rechthoekige camera in je hand. De algehele afmetingen van deze actiecamera zijn 59x41x29 mm, terwijl het totale gewicht 83 gram is wanneer de batterij is geïnstalleerd.

Op zijn stevige maar opvallende behuizing vind je een cameralens, een LCD-scherm en een paar LED-lampjes die de status van de camera aangeven. Het LCD-scherm aan de voorkant geeft informatie weer over de videomodi, de batterijcapaciteit en de opnametijd. Het 2,0-inch LCD-touchscreen aan de achterkant ondersteunt snelle instellingsaanpassingen; je kunt ook alle voorgaande opnamen op dit scherm bekijken.

Bovenop het apparaat vind je de opname-/sluiterknop die het eenvoudig maakt om de camera tijdens het filmen te bedienen. De linkerkant van de camera heeft een menubutton en een aan/uit-knop, waarbij de eerste toegang biedt tot alle handige camerainstellingen op het aanraakscherm. Aan de rechterkant van de camera vind je poorten die eenvoudige connectiviteit met de externe wereld bieden. Dit omvat MicroSD-, MicroHDMI- en MiniUSB-poorten met ingebouwde luidsprekers en microfoon. Tot slot vind je aan de onderkant de batterijeenheid samen met een schroefdraadgat dat eenvoudige connectiviteit met statieven mogelijk maakt. Het apparaat wordt geleverd met een waterdichte behuizing en het indrukwekkende is dat deze behuizing eenvoudige bediening via het aanraakscherm mogelijk maakt.

In de doos:

Het meest interessante om te weten over de SJ6 Legend is dat het wordt geleverd met zoveel handige accessoires. Zodra het bij u thuis is aangekomen, kunt u de volgende dingen uit de grote doos halen:

• De goed ontworpen stevige camera zelf.
  • Hoogwaardige waterdichte case.
  • Een plastic frame.
  • Draaibare platte en draaibare gebogen bevestigingen.
  • Stuurbevestiging en schroefbevestiging.
  • Ruitenwisser en één draad.
  • Aan het pakket zijn ook 2 stickers toegevoegd.
  • Een gebruikershandleiding met instructies om aan de slag te gaan.

Hoe kunnen we vergeten te vermelden de toegevoegde USB-kabel die ongeveer 25 cm lang is en helpt bij het opladen van de camera batterij. De meeste kopers klagen over de te kleine omvang van deze USB-kabel.

Meer accessoires die u nodig heeft

Videokwaliteit:

SJCam heeft zijn best gedaan om alle goede functies te bieden in één kleine actiecamera-eenheid. Maar het belangrijkste punt om over de videokwaliteit te praten is de geïnterpoleerde 4K-aanbieding. Om uw kennis over deze technologie bij te werken, laten we vermelden dat het woord geïnterpoleerd de mogelijkheid uitdrukt om lagere resolutieniveaus bij te werken met een rijkere pixeldichtheid met behulp van enkele geavanceerde verwerkingstechnieken intern. Het betekent dat de SJ6 Lengend zelf alleen 2K-video's kan opnemen, maar de eindresultaten zijn 4K met toegevoegde 2K-pixels. Maar je zult in staat zijn om met deze functie om te gaan, aangezien de SJ6 Legend ongelooflijke resultaten biedt bij zijn 240 fps en 120 fps aanpassingen op 720p resolutieniveau en de supercapaciteit resultaten op 1080p.

Deze actiecamera biedt geweldige resultaten bij daglicht; echter, je kunt een kleine afname in kwaliteit vinden bij weinig licht. Je kunt wat problemen ondervinden met zijn lage audiokwaliteit, maar over het algemeen is de service waardeerbaar.

Beeldkwaliteit:

sj6 legend photo sample

Je zult geweldige kleurverdeling vinden in alle SJ6 Legend cameraphoto's met toegevoegde scherpte in details. Elke foto levert geweldige informatie, maar zodra je het beeld vergroot of in volledige grootte bekijkt, zul je vervaging opmerken. Gebruikers melden indrukwekkende resultaten bij daglicht, maar de prestaties gaan natuurlijk achteruit bij weinig licht. Nog een probleem met zijn 16MP lensresolutie is dat bij langdurig gebruik je mogelijk start met het ondervinden van camera bevriezingsproblemen.

Tabilisatie en orectie van mage:

6 EGEND is ontworpen om een goede beeldstabilisatiedienst te bieden met zijn geavanceerde YRO tabilisatiesysteem. Als je video's begint op een weg vol van stappen te nemen, schakel dan gewoon naar je krachtige gyrostabilisator en krijgt je mooi details voor de hele filmbeelding. T kan gemakkelijk de effecten van alle schakelige op- en neerwaartse bewegingen minimaliseren. OST van de gebruikers liefst 6 cam te gebruiken voor hun fietsen avontuur, omdat het elke beweging goed kan opnemen terwijl het stick blijft aan handel of aan het helm.

Het is meer voordeel dat 6 ontwerpen biedt is zijn visserijcorrectievermogen. T zal u nooit vernieuwd voelen door ongewenste buigen op het beeld; Deze functie zorgt voor alle fijne details met standaardfocus.

Leer hoe je schokkerige video's kunt stabiliseren

Batterij:

De SJ6-actiecamera is uitgerust met een verwisselbare batterijunit met een capaciteit van 1000 mAh. Als je tijdens het opnameproces je Wi-Fi en scherm uit houdt, kan deze batterij je gedurende langere tijd van dienst zijn. Uit algemene batterijprestatierapporten blijkt dat deze camera moeiteloos tot 70 minuten kan opnemen wanneer de camera is ingesteld op 4K-resolutie met 24fps. Als je kiest voor instellingen van 2K/30fps, wordt de batterijduur verlengd tot 72 minuten. Bij 1080p kun je respectievelijk tot 65 en 113 minuten opnemen met instellingen van 60fps en 30 fps. Het duurt maximaal 120 minuten om deze batterij volledig op te laden.

Connectiviteit:

Wie van plan is deze camera met een drone te gebruiken, kan profiteren van de FPV-modus, waarmee je gemakkelijk alle details voor de camera kunt bekijken wanneer je drone in de lucht is. Dit kleine apparaat biedt ook instellingen voor een auto-DVR die loopopname ondersteunt en tegelijkertijd een uitstekende controle over alle bewegingen garandeert. Het is goed om te weten dat de SJ6 is ontworpen met een ingebouwde Wi-Fi-regeling, zodat je geniet van de mogelijkheid tot op afstand bedienen met eenvoudige verbinding op smartphones. Het meest interessante kenmerk van de SJ6 is de SJCAM Zone, waarmee gebruikers kunnen genieten van een avontuurlijke verwerking in drie stappen met controle, vastleggen en de knop voor delen gebruiken; je kunt direct alle indrukwekkende opnames updaten op internet.

Conclusie:

Na het bekijken van al deze ongelooflijke functies, is er geen twijfel dat de SJ6-camera ongelooflijke service biedt met al zijn goede ontwerpvermogens. Het LCD-paneel helpt bij een betere controle van alle camerainstellingen. Het meest interessante is dat gebruikers toegang hebben tot alle opnamemodi voor onderwateropnamen en deze leiden altijd tot een opvallende prestatie, of je nu in de lucht bent of in een auto beweegt. Het enige nadeel dat je zult vinden, is de lage geluidskwaliteit, maar alle andere ongelooflijke functies zijn voldoende om dat aspect te compenseren. Met een prijs van slechts $ 149 zul je zeker genieten van veel indrukwekkende functies.

SJ6 Legend VS Yi 4K: Welke is beter?

avatar
Max Wales